מדיניות החזרת מוצרים:

  1. החזרת מוצר תוך 14 יום מתאריך הקניה בלבד,כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית,לא נעשה שימוש במוצר ,בצירוף הוכחת קניה,בבית העסק בלבד.
  2. החזר כספי יינתן רק אם עלות המוצר מעל ל 50 ₪,בניכוי דמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ₪ -לפי הנמוך מביניהם,במקרה החלפת מוצר לא יהיה חיוב דמי ביטול.
  3. בביטול עסקאות בכרטיסי אשראי –תיתכן עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של עד 2.5% נוספים לדמי הביטול שלעיל.
  4. אין זכות החזרה על: מוצר שנקנה מתצוגה/עודפים,מוצרים שלא הורכבו ע"י החברה,מוצרים שהורכבו בבית הצרכן,מוצרים שנחתכו או רופדו בהזמנה מיוחדת.
  5. חובה על הלקוח לבדוק את הטובין לשביעות רצונו,טענה: “ככה קבלתי” לא תתקבל.

מדיניות החלפת מוצרים:

  1. מוצר יוחלף תוך 14 יום מתאריך הקניה,כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית ,בתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו כל שימוש בצירוף אישור החלפה או חשבונית קניה ,בבית העסק בלבד.
  2. אין זכות החלפה על: מוצר שנקנה מתצוגה/עודפים,מוצרים שלא הורכבו ע"י החברה,מוצרים שהורכבו בבית הצרכן,מוצרים שנחתכו או רופדו בהזמנה מיוחדת.

מדיניות תיקונים ואחריות על המוצרים:

תיקונים:

  1. תיקון יתבצע בבית העסק בלבד ,ניתן במקרים מסויימים לבצע תיקון בבית הלקוח בתוספת תשלום (קריאת שירות).
  2. מוצר שנמסר לתיקון יוחזר ללקוח תוך פרק זמן של יעלה על 60 ימי עבודה מיום מסירת המוצר לתיקון בנקודת האיסוף,תאריך המסירה ייחשב התאריך המצויין על גבי טופס התיקונים.
  3. החזרת המוצר המתוקן ללקוח תיעשה אך ורק כנגד מסירת טופס תיקון והצגת תעודה מזהה.