לאחרונה אנחנו שומעים על לא מעט מקרים בהם תושבים נפגעו לאחר שפריצה בלית שלהם הסתבכה. במקרה האחרון במושב אלישמע נפגע קשה בצווארו מדקירה אזרח שפורץ תקף אותו בביתו.

בנוסף נרשמת עלייה חדה במקרי הפריצות. לצערינו, רובן כבר לא מדווחות למשטרה כי היא לא עושה דבר ולפי הסטטיסטיקות שלה עצמה מצליחה לפענח רק  4 אחוזים מכל מקרי הפריצות שדווחו לה.

בעולם ובישראל מתחזקת המגמה של "פריצות שקטות" לבתים. המשמעות – פריצה דרך הצילינדר. החלפת צילינדר ברעננה היא דרך מצויינת להתמגן כנגד פריצות שקטות. הכי מומלץ לבצע החלפת צילינדר לצילינדר של אווה. אווה היא חברה אוסטרית שמייצרת את הצילינדרים שלה בטכנולוגיה ייחודית ושונה מזו של מרבית הצילינדרים בישראל. מנעולן ברעננה שהוא חבר "הנבחרת של אווה" יסביר לכם בצורה מפורטת מה המשמעות של הטכנולוגיה הזאת ומדוע היא תשמור עליכם הכי טוב שיש.

החלפת צילינדר בדלת על ידי פורץ ברעננה

אחת הבעיות הכי גדולות היום בישראל היא שמרבית החברות המוכרות מוכרות את הצילינדרים שלהן ואת גלמי המפתחות לכל דורש. עובדה זו, יחד עם שוק מנעולנות שאינו מפוקח ובו כל אחד יכול להיות מנעולן, יוצרת גישה חופשית של גורמים מפוקפקים למפתח שלכם ומשם –אליכם הביתה.

צילינדר עם כרטיס בקרת שכפול – כל האמת

כשאתם מבצעים החלפת צילינדר ברעננה לכזה עם כרטיס בקרת שכפול, דעו לכם שאם זה לא אווה אתם בבעיה. גם עם הכרטיס ניתן לבצע העתקה פיראטית של המפתח כי הטכנולוגיה  קלה ומוכרת והגלמים מסתובבים חופשי. רק עם הצילינדרים של אווה יש לכם בקרת שכפול הרמטית שכן אווה היא החברה היחידה שלא סוחרת בגלמים ומבצעת שכפול בישראל אך ורק במשרדי החברה ותחת בקרה הדוקה.

החלפת צילינדר בדלת עץ או החלפת צילינדר בדלת פלדלת – כל זה לא משנה. מה שמשנה זה הצילינדר עצמו. עם אווה, ניתן להפוך כל בית להרבה יותר מוגן ורגוע.

אל תחכו לפריצה, אז הכל יהיה יותר מסובך ולא נעים! מנעו עוגמת נפש ופגיעה והתקשרו אלינו עוד היום. מנעולן חבר הנבחרת יגיע אליכם במהירות ויעניק לכם ביטחון, שקט ושלווה.

אזהרה!  ודאו שאתם מקבלים שירות ממנעולן מפוקח חבר "הנבחרת של EVVA" על ידי איתור הסימן הנ"ל על השלט של החנות שלו. 

גלילה לראש העמוד
Call Now Buttonהתקשרו לייעוץ דילוג לתוכן