זקוקים להחלפת צילינדר ברמת גן?….יש לכם בית חדש והקבלן סיים לעבוד בו?…מחזיקים דברים יקרי ערך בבית או בכספת?….אתם זקוקים להחלפת צילינדר לצילינדר בטוח ואיכותי!
מיד נעניק לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים מנעולן ברמת גן שיבצע את החלפת הצילינדר.

החלפת צילינדר בדלת רב בריח – ממה להיזהר?…
בין אם יש לכם דלת של רב בריח או שיש לכם דלת של חברות אחרות, זה ממש לא משנה. הצילינדרים של אווה מתאימים לכל סוגי הדלתות והם ניתנים להארכה או לקיצור במקום כך שגם אם אתם זקוקים להחלפת צילינדר בדלת מעוצבת או החלפת צילינדר בדלת עץ – יש לכם פיתרון עם המנעולים של אווה.
אחד הדברים הבעייתיים כשצריכים מנעולן ברמת גן להחליף צילינדר הוא נושא האמינות. לצערנו, כל אחד יכול היום בישראל של שנת 2017 להיות מנעולן. אפילו מי שישב בכלא על עבירות רכוש…אתם בהחלט צודקים אם אתם חוששים לבחור מנעולן שאינו הגון או אמין. אנחנו פתרנו לכם את הבעיה! בישראל ישנה קבוצת מנעולנים שנקראת "הנבחרת של אווה". זאת קבוצה של מנעולנים מפוקחים ללא עבר פלילי והם היחידים שרשאים להתקין ולתת שירות שכפולים ותיקונים למערכות הנעילה הטובות של בעולם – המנעולים של אווה.

החלפת צילינדר ברמת גן בדלת – איך בוחרים מנעול?
המנעולן שלנו יגיע אליכם בשעה שנוחה לכם. הוא יעניק לכם הסבר מפורט על כל סדרת הצילינדרים הבטוחים בעולם של חברת אווה, צילינדר עם כרטיס בקרת שכפול אבל על באמת! לאחר שתקבלו את כל המידע ממנעולן ברמת גן ואת הככונה המתאימה, תבחרו את מה שמתאים לכם. בכל מקרה, רמת ההגנה נגד פריצות שקטות היא גבוהה לאין שיעור בצילינדרים של אווה –

ומה שלא תבחרו, אתם בהחלט יכולים לישון בשקט.

הטכנולוגיה הייחודית של אווה יחד עם בקרת שכפול הרמטית (היחידים שמשכפלים אך ורק בחברה – מונע העתקות פיראטיות) כל זה מעניק לכם ,תושבי גבעתיים, שקט נפשי ולילה רגוע ונטול פחד מפני פורצים.
אל תתפשרו על הביטחון של המשפחה שלכם – בצעו עוד היום החלפת צילינדר לצילינדר אווה!

אזהרה!  ודאו שאתם מקבלים שירות ממנעולן מפוקח חבר "הנבחרת של EVVA" על ידי איתור הסימן הנ"ל על השלט של החנות שלו. 

גלילה לראש העמוד
Call Now Buttonהתקשרו לייעוץ דילוג לתוכן