תושבי ראש העין היקרים – הביטחון שלכם- האחריות שלנו!
הגיע הזמן לבצע החלפת צילינדר בדלת שלכם ואתם מחפשים מנעולן בראש העין שיעשה זאת. מצויין!, הנה כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם למצוא את המנעולן המתאים ואת הצילינדר הטוב ביותר בעבורכם:
הדבר הראשון לשים אליו לב:

צילינדר עם כרטיס בקרת שכפול – אבל באמת!
החלפת צילינדר בראש העין יכולה להיות עסק קצת מסוכן. אם אין לכם מנעולן בראש העין שהוא מוכר ואמין או אם אינכם יודעים את ההבדלים בין הצילינדרים, יש סיכוי טוב שתעשו רכישה לא טובה, שלא לומר מסוכנת.
יש לא מעט סוגים של צילינדרים והרבה מאוד מנעולנים…כמו בכל דבר יש הרבה באיכות לא טובה ומעט באיכות גבוהה ואתם רוצים למשפחה שלכם הכי טוב שיש.
אצלנו אתם פשוט מקבלים את הכל בחבילה אחת – גם מנעולן מורשה ומפוקח וגם צילינדר שהוא הכי טוב שיש.

החלפת צילינדר בראש העין – החלפת צילינדר בדלת שלכם!
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלינו! המנעולנים של אווה הם חברי "הנבחרת של אווה" – קבוצה חזקה של מנעולנים הנמצאים תחת פיקוח הדוק ובקרה מתמדת, ועומדים בסטנדרטים מקצועיים מחמירים – כדי שאתם תקבלו את הטוב ביותר בעבורכם.
בנוסף, הצילינדרים של אווה הם הטובים בעולם נגד פריצה שקטה. בין אם מדובר בהחלפת צילינדר בדלת רב בריח או בדלת אחרת, הצילינדרים של אווה הם מודולריים ומתאימים לכל דלת וניתן אף להתאים אותם לדלת הבאה שלכם.

הצילינדרים של אווה בעלי טכנולוגיה ייחודית המקשה מאוד על פריצה שקטה ובעלי בקרת שכפול הרמטית – השכפולים נעשים רק בחברה לשלושה מתוך חמשת הצילינדרים שבסדרה. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהסיכוי שיעתיקו לכם את המפתח בצורה פיראטית שואף לאפס – ואתם בטוחים ומוגנים.
אווה היא חברה אוסטרית שקיימת כבר כ-100 שנה – ותיקה ואמינה והם מצטיינים בהגנות נגד פריצות שקטות. כך שאם אתם זקוקים להחלפת צילינדר בראש העין – רק אווה ייתן לכם את השקט הנפשי והביטחון שמגיע לכם.

התקשרו כבר עכשיו – ותוכלו לישון בשקט.

אזהרה!  ודאו שאתם מקבלים שירות ממנעולן מפוקח חבר "הנבחרת של EVVA" על ידי איתור הסימן הנ"ל על השלט של החנות שלו. 

גלילה לראש העמוד
Call Now Buttonהתקשרו לייעוץ דילוג לתוכן