ביטחון אישי הוא דבר חשוב מאין כמוהו. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו במצב שבו מישהו חדר אליו הביתה. ישראל נמצאת תחת גל פריצות, והיכולת להגן על עצמינו נמצאת רק אצל כל אחד ואחד מאיתנו. המשטרה יודעת לפענח רק 4 אחוז מכלל הפריצות לפי הנתונים שלה עצמה, ולכן, הכדור נשאר בידיים שלך.

הצעד הראשון והחשוב בדרך להגנה על הבית הוא החלפת צילינדר בדלת. מרבית הפריצות לבתים היום הן פריצות שקטות שנעשות דרך הצילינדר באמצעות כלים ייעודיים שכל אחד יכול לקנות באינטרנט או דרך שכפול מפתחות פיראטי.

מנעולן בקרית שמונה יעניק לך ביטחון עם אווה
הצילינדר הכי טוב היום בישראל וגם בעולם כולו שייך לחברת אווה האוסטרית. זוהי בעצם סדרה של חמישה צילינדרים בחמש רמות הגנה עולות. בהחלפת צילינדר בקרית שמונה מומלץ מאוד שמנעולן יתקין את אחד מהצילינדרים האלו. אלו צילינדרים שמיוצרים בטכנולוגיה שונה מהנפוץ בישראל, כזאת שמקשה מאוד על פריצה שקטה בדרכים שהזכרנו כאן. בנוסף, לשלושה מהצילינדרים האלו מתבצע שכפול מפתחות בקרית שמונה אך ורק במשרדי החברה. למה זה חשוב? כי זה אומר שאין סחר בגלמים כמו שאר החברות בארץ ולכן שכפול מפתחות פיראטי קשה הרבה יותר עד בלתי אפשרי.

החלפת צילינדר בקרית שמונה רק אצל מנעולן חבר נבחרת
כדי לוודא שהמנעולן שלכם הוא אמין ואיש מקצוע רציני, רצוי מאוד שיהיה מנעולן בקרית שמונה שהוא חבר "הנבחרת של אווה". כך תוכלו לדעת בוודאות שמדובר במקצוען ובכזה שעבר הדרכות והכשרות ויודע להתקין אווה בצורה הטובה ביותר. רק אווה עובדת בישראל עם נבחרת מצומצמת של מנעולנים.בין אם מדובר בהחלפת צילינדר בדלת רב בריח או בהחלפת צילינדר בדלת עץ, לאווה יש את כל סוגי האורכים.
גם אם אתם רוצים החלפת צילינדר בדלת רשפים או החלפת צילינדר בדלת שיריונית חוסם, גם כאן יש מענה והוא הכי טוב שיש בעבורכם.
אז במקום להמשיך ולחפש, פשוט התקשרו אלינו עכשיו ,ומנעולן של אווה כבר בדרך אליכם עם סדרת הצילינדרים הטובה בעולם, שתעניק לכם ביטחון ושקט נפשי.

אזהרה!  ודאו שאתם מקבלים שירות ממנעולן מפוקח חבר "הנבחרת של EVVA" על ידי איתור הסימן הנ"ל על השלט של החנות שלו. 

גלילה לראש העמוד
Call Now Buttonהתקשרו לייעוץ דילוג לתוכן