יש לכם בבית את כל מה שחשוב לכם: רכוש, זיכרונות ובעיקר – המשפחה. אתם תעשו הכל כדי לשמור על היקר לכם, אנחנו בטוחים. לכן, כשאתם זקוקים להחלפת צילינדר בקריות, ברור לנו שתשקיעו כמה דקות לפחות של בירורים כדי לקבל את המידע שדרוש לכם לפני שתחליטו על החלפת צילינדר בדלת שלכם.

ברור מאליו שאתם לא מנעולנים או יועצי ביטחון, ואתם ממש לא צריכים להיות בקיאים בכל סוגי הצילינדרים ובדיוק בשביל זה יש לכם מנעולן בקריות חבר "הנבחרת של אווה"  שיגיע עד אליכם ויעניק לכם מזמנו ומהידע הרב שלו. המנעולנים בנבחרת הם היחידים בארץ שעוברים הכשרות והדרכות ונמצאים תחת פיקוח מתמיד והדוק.

החלפת צילינדר בדלת רב בריח או החלפת צילינדר בדלת הרמטיקס?- האם זה משנה?

אז זהו, שממש לא. הצילינדר אינו קשור לדלת. לצערנו, גם אם קניתם את הדלת הטובה והבטוחה ביותר שיש, מרבית הפריצות לבתים היום נעשות באופן שקט, דרך הצילינדר. אם אין לכם צילנדר טוב ובטוח, אתם חשופים לפריצה מהסוג הזה. לכן אנו ממליצים לכם להתקין בדלת צילינדר של חברת אווה האוסטרית, שמתמחה במערכות נעילה עם הגנות נגד פריצות שקטות.

מנעולן בקריות עם ידע בהחלפת צילינדר בדלת

חושב לדעת ששוק המנעולנות בישראל הוא פרוץ לחלוטין. כל אחד יכול להיות מנעולן, מה שמשאיר אותנו, האזרחים, חשופים לחאפרים ולעבריינים. רק עם הצילינדרים של אווה אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם איש מקצוע רציני בבית, כי אווה עובדת עם קבוצת מנעולנים מצומצמת ומפוקחת.

צילינדר עם כרטיס

כשאתם לפני החלפת צילינדר בקריות כמובן שתעדיפו התקנת צילינדר עם כרטיס בקרת שכפול. העניין הוא, שכל עוד יש גלמים של המפתח שלכם שמסתובבים בשוק חופשי, הכרטיס לא שווה הרבה כי אפשר להעתיק פיראטית גם בלעדיו. רק לחברת אווה צילינדרים עם בקרת שכפול הרמטית. מדוע? כי השכפול נעשה רק בחברה ואתם יכולים להיות בטוחים שהסיכוי שמישהו יבצע העתקה פיראטית למפתח שואף לאפס.

החלפת צילינדר בקריות עם מנעולן בקריות שהוא חבר נבחרת אווה – ואתם יכולים לישון בשקט!

אזהרה!  ודאו שאתם מקבלים שירות ממנעולן מפוקח חבר "הנבחרת של EVVA" על ידי איתור הסימן הנ"ל על השלט של החנות שלו. 

גלילה לראש העמוד
Call Now Buttonהתקשרו לייעוץ דילוג לתוכן