הגיע הזמן להחלפת צילינדר בדלת מעוצבת?….או להחלפת צילנדר בדלת רב בריח?….המנעול כבר לא עובד כמו פעם?…מפתח תקוע במנעול?….מחפשים צילינדר בטוח יותר?…..אולי צילינדר עם כרטיס שכפול?….אז יש מספר דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם מזמינים מנעולן בפתח תקווה – ואנחנו נעניק לכם את המידע הזה השורות הבאות ובקצרה.

החלפת צילינדר בדלת רב בריח – כל מה שצריך לדעת
בין אם מדובר בהחלפת צילינדר בדלת רב בריח או בהחלפת צילינדר בדלת רשפים או בהחלפת צילינדר בדלת הרמטיקס או בהחלפת צילינדר בדלת שיריונית חוסם – הצילינדרים של אווה הם המענה הבטוח ביותר שלכם. מדוע? מאוד פשוט. בהחלפת צילינדר בפתח תקווה יש שני דברים שצריך לשים אליהם לב – בחירת המנעולן בפתח תקווה ובחירת צילינדר טוב לדלת.

איך בוחרים מנעולן בפתח תקווה?
פשוט נכנסים לאתר של אווה או מתקשרים אלינו. אווה זאת החברה היחידה שעובדת עם קבוצת מנעולנים מקצועיים שעוברים הכשרות מקיפות והכי חשוב – אינם בעלי עבר פלילי. בשוק שבו כל אחד יכול להיות מנעולן ולקבל גישה ישירה אליכם הביתה – אנחנו שומרים עליכם מפני הסכנות ומבצעים פיקוח הדוק על המנעולנים שלנו. מנעולן בפתח תקווה של אווה יבצע לכם החלפת צילינדר בפתח תקווה לצילינדר הטוב בעולם ואתם תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות מקצועיות.

צילינדר טוב לדלת – איך בוחרים
לאווה, ענקית מערכות הנעילה האוסטרית, סדרה של חמישה צילינדרים בחמש רמות הגנה ובחמישה מחירים. המנעולן שלנו בפתח תקווה יסביר לכם בנחת וברוגע על כל הסדרה ויתאים ביחד אתכם את הצילינדר הטוב ביותר והמתאים ביותר לכם ולצרכים שלכם.

קחו בחשבון שכל שעה נפרצות בישראל 2 דירות (אלו נתונים של משטרת ישראל). אתם מוכרחים להשקיע עוד קצת מחשבה ומשאבים כדי שלמור על המשפחה שלכם והצילינדרים של אווה הם המתאימים ביותר להחלפת צילינדר בפתח תקווה. גם מבחינת המנעולן וגם מבחינת הבטיחות – בחרתם את הטוב ביותר וזה באחריות!
חבל על כל רגע שבו אתם מתלבטים ומבזבזים את הזמן בחיפוש החלפת צילינדר בפלדלת.

הגעתם למקום הנכון וכל מה שצריך לעשות עכשיו זה לחייג!

אזהרה!  ודאו שאתם מקבלים שירות ממנעולן מפוקח חבר "הנבחרת של EVVA" על ידי איתור הסימן הנ"ל על השלט של החנות שלו. 

גלילה לראש העמוד
Call Now Buttonהתקשרו לייעוץ דילוג לתוכן