רוצה להגן על הבית שלך מפני מכת הפריצות הפוקדת את איזורך?….מעוניין בהחלפת צילינדר בפרדס חנה לכזה שישמור על המשפחה שלך מפני פריצות שקטות?…אתה עושה צעד נכון אבל חייב לקבל את כל המידע לפני שאתה בוחר מנעולן בפרדס חנה. מדוע? כי אם תבחר מנעולן בפרדס חנה שאינו מוסמך או מקצועי מספיק,תקבלו מידע שגוי שיפגע בביטחונכם.

החלפת צילינדר רב בריח מחיר הוגן לתמורה?

ובכן, סוג הדלת אינו קשור לסוג הצילינדר. החלפת צילינדר בדלת רב בריח היא חשובה מאוד במידה והצילינדר אינו בטוח. מרבית הצילינדרים בישראל ניתנים לפריצה שקטה מאחר והם מיוצרים בטכנולוגיה מיושנת שמאפשרת העתקה קלה מאוד של המפתח שלהם. לכן. מומלץ מאוד להחליף לצילינדר של חברת אווה האוסטרית. זוהי חברה שהצילינדרים לשה מרשתים את המבנים הכי רגישים בעולם כמו המוזיאונים של סברובסקי ובניינים של בנקים ידועים כמו הדוייטשה בנק בגרמניה.

כמה עולה להחליף צילינדר בדלת של אווה?

לאווה סדרה של חמישה צילינדרים. אם אתם זקוקים להחלפת צילינדר בפרדס חנה יש לכם אפשרות לבחור בין חמשת הסוגים האלה. לכל צילינדר טכנולוגיה שונה וכמובן מחיר שונה, כך שבטוח שתמצאו את הצילינדר שמתאים לכם גם מבחינת רמת הביטחון וגם מבחינת הכיס שלכם והמחיר.

מנעולן בפרדס חנה שאתם יכולים לסמוך עליו הוא רק מנעולן שהוא חבר "הנבחרת של אווה". בנסחרת של אווה יש מנעולנים שהם תחת בקרה הדוקה. לאף אחד מהם אין עבר פלילי והם כולם עוברים הכשרות והדרכות כל הזמן. מאחר ומנעולנות הוא תחום לא מבוקר בישראל אתם מבטיחים לעצמכם איש מקצוע אמין שיבצע את החלפת הצילינדר ,יחד עם הצילינדר הטוב בעולם.

מנעולן בפרדס חנה רק חברת הנבחרת של אווה

אז אחרי שיש לכם כתובת וכל מה שאתם צריכים זה להתקשר, כל מה שאפשר לומר לכם זה תתחדשו! זכיתם בצילינדר מהשורה הראשונה בעולם ,עם בקרת שכפול הרמטית באמת ומתקין לכם אותו איש מקצוע אמיתי. מהיום, כאשר אתם סוגרים את האור והלכים לישון, אתם יכולים להיות רגועים ושלווים ,כי יש לכם אווה בדלת!

אזהרה!  ודאו שאתם מקבלים שירות ממנעולן מפוקח חבר "הנבחרת של EVVA" על ידי איתור הסימן הנ"ל על השלט של החנות שלו. 

גלילה לראש העמוד
Call Now Buttonהתקשרו לייעוץ דילוג לתוכן